נזילת מים? הביטוח מסרב לעזור – אנו נעזור לכם פתור את הבעיה

Wiki Article

אז אחרי שהסברנו קצת כמה עולה איתור נזילות, הבנו שהמחיר הוא חשוב מאוד, השירות יכול להפוך את התיקון לנעים יותר וכמובן הציוד המתקדם קריטי כדי שנוכל למצוא עבורכם את התקלה ולהתחיל במלאכת התיקון. בנוסף לכל אלו, יש עוד פרמטר שחשוב לשים עליו דגש והוא כמובן הניסיון ועם הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים אפשר להגיע לפתרון של כל תקלה כי פשוט אחרי שכבר ראינו הכל שום דבר לא יכול להפתיע אותנו.

פורטל בית משותף -כל הטיפים של איציק דגן לאיתור נזילות בדירה

אם אתם חושבים שיש לכם נזילה בבית, צרו איתנו קשר ובתוך שעה אנחנו אצלכם !

בהמשך החלו להשתמש בה כדי לזהות עומס ייתר במערכות חשמל העומדות בפני קריסה כתוצאה מהתחממות. ברור כי זיהוי כזה הוא בבחינת אמצעי נוסף למניעת כל נזק או אף אסון אפשרי.

בניין שחיבור הבטון מסביבו ליד הקרקע, התפורר במשך השנים.

נזילת מים בחצר או בגינה יכולה להופיע מהרבה מסיבות רבות. אנו בתרמו-שי מספקים שירותי איתור נזילות בגינה על כל הסוגים וגם איתור נזילות בחצר.

בבניינים משותפים נפוצים מאוד מקרים בהם נזילת מים גורמת נזק לכמה דירות. האחריות למימון התיקון חלה על בעל הצנרת שגרמה לנזק. בדיקה מדויקת ומקצועית של אינסטלטור מנוסה תצליח לאתר את מקור הנזילה ולקבוע בהתאם מי אחראי לשלם על הנזק.

תרמו-שי איתור נזילות

מאתר נזילות מקצועי עושה שימוש בכלים לשמיעת זרימת המים במצבים מסוימים, אך לא תמיד משתמשים יש צורך להשתמש במכשיר זה.

אחד מהאמצעים הטכנולוגיים הללו היא המצלמה הטרמית המאפשרת לו איתור נזילות website במצלמה טרמית. מחיר האיתור אינו כה גבוה כמו שחשבתם, אז הנה קצת מידע על המצלמה ושימושיה.

יתרונות של איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית וציוד מתקדם

עליכם לדעת כי כיום לא רק תוחלת החיים היא הרבה יותר גדולה אלא גם איכות החיים היא הרבה יותר גבוהה וניתן לומר כי זוהי התקופה הטובה ביותר לחיות בה בטח אם אתם חיים בעולם המערבי.

בעבר איתור נזילות בבתים פרטיים או בדירות כחלק מבנייני מגורים הייתה משימה לא פשוטה בכלל ולעתים אף הייתה נמשכת כמה ימים, בשל הקושי לאתר את מיקום הנזילה ואת הסיבה שהיא נוצרה מלכתחילה. היום, תודות להתקדמות הטכנולוגיה ולשינוי ניכר שחל בכל תחום האינסטלציה ואיתור הנזילות במערכות ביוב וצנרת ביתית, ניתן לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית העובדת על טכנולוגיית אינפרא אדום ומזהה שינויי טמפרטורה באמצעותם ניתן לזהות את מקור הנזילה –מחירון איתור נזילות לרשותכם.

תרמו-שי הגיעו מצאו לי את הנזילה בעזרת מצלמה טרמית ופתרו את הבעיה בתוך שעתיים.

Report this wiki page